Ce faci după 10 ani de relație?

Cred că asta se întreba și Cristi gândindu-se că se împlinesc zece ani de la prima experiență. Zece ani.

Zece ani în care a pornit aproape singur și a ajuns înconjurat de mulți. Și de munți.


Zece ani în care am lucrat într-o singură industrie. A fost nevoie de anul unu, ultimul din cei zece, să-mi dau seama că open space-ul în care mă mutasem era de fapt rampa de lansare pentru mine. Lansare, nu plecare!

Am zis DA o perioadă, încercând să trag de timp dincolo de cei zece ani. Să trec în altă decadă în același ritm. Nu aflasem că ritmul meu era altul.

Dacă nu spunem NU când avem nevoie, corpul nostru o va face.

Iar vertijul a fost doar începutul! Ceva cu totul nou în viața mea în toți cei zece ani de când lucram industria de media & advertising.

După zece ani, am spus NU. Culmea, căutând ceva NoU!


You don’t need eyes to see the world, you need vision! – Maxi Jazz (Faithless)

Timp de zece secunde mi-a plăcut să cred despre Cornel Amariei că ascultă Faithless. Dar a pomenit doar de cele trei instrumente muzicale pe care le stăpânește bine: pian, chitară bass și tobe.

La 25 de ani are deja 50 de invenții în curs de patentare!

Am fost atentă la cum vede el lucrurile. Clar și încă puțin în plus. Altfel nu ar fi ajuns să inventeze .lumen, ochelarii pentru nevăzători.

Pentru el inovația înseamnă să iei din stânga și din dreapta și să faci ceva, să creezi.

Spunea că este important să faci mereu ceva nou pentru că atunci când te vei confrunta cu probleme le vei putea privi din alt unghi. Sau ca prin Lumen, ca și cum le vezi pentru prima oară, mă gândesc eu.

Și cum te motivezi când îți este greu?

Diversitatea. Când nu îmi place ceva, pot să fac altceva.

Ce sfaturi ai pentru cineva care vrea să înceapă ceva nou?

To give a damn! Să-i pese! Să-și stabilească un standard de calitate. Să fie pasionat de ceea ce face și să vină cu o idee care să ajute. Startup-ul este doar un motor de propagare a ideii care ajută lumea.

Pentru Cornel, social media este ca un jurnal de notițe. Și un mod bun de a-și ține mama informată despre ce face și pe unde se află, evitând astfel telefoanele ei îngrijorate.


Keep calm and eyes wide open!

Ești perfectă și impecabilă în fiecare seară, de 20 de ani, indiferent de ce se întâmplă în viața ta. Cum reușești?

Când faci o profesie, o faci cu totul.

Andreea Esca e prietenă cu stilul clasic pentru că nu se demodează niciodată. Pare că prietenia lor o ajută să fie valabilă, fără să se chinuie să țină pasul cu moda. Consumă etapizat și face zi de zi același lucru, foarte bine!

Când a întrebat-o cineva cum e să citească știrile neplăcute de pe prompter a răspuns amuzată: chiar înțeleg ceea ce citesc! 

Televiziunea nu este cinematograf, este perisabilă!

Ai nevoie de prezență zi de zi și ochi larg deschiși la ceea ce se întâmplă în jur. Asta a și ajutat-o probabil să-și completeze cariera din televiziune cu experiențe diverse, de la realizator al unei emisiuni radio, la editor al unei reviste online.


Beauty is in the eye of the beholder!

Nu am plecat niciodată să-mi împlinesc visul. Cred că m-aș fi speriat. Am luat-o etapizat, pas cu pas.

Mihaela Noroc și-a făcut norocul cu mâna ei. Sau cu ochii.

Ați zice că a ajutat-o numele de familie, Noroc. Cred că mai degrabă a ajutat-o esențialul. Ceea ce duce mereu după ea, în afară de aparatul foto. Luând doar esențialul călătorești cel mai ușor.

Bine, dar cum reușești să convingi atâtea femei să se lase fotografiate de tine?

Mă bazez pe încredere și pe fascinația mea pentru ele. Le consider opere de artă. Pur și simplu merg pe stradă și mă las impresionată de cineva.

Cu alte cuvinte, ieși din online cât mai mult!

Mihaela a ales să-și publice albumul “Atlasul Frumuseții” (The Atlas of Beauty) pentru că vrea să fie prezentă în viețile și în mâinile oamenilor.

Pentru Mihaela social media este un instrument indispensabil. Fiind activă pe rețele a reușit să se facă remarcată de Facebook, cu care a colaborat pe un proiect în mai multe țări. Și tot prin social media a reușit să strangă bani din donații pentru a-și continua călătoriile de documentare. Vreo 50 de țări în 4 ani.

Mihaela are propria imagine despre ce înseamnă frumusețea: încredere în sine, un gând cu intenție în fiecare zi, îndemnul “never give up” și mesajul un NU e doar un NU!


See your worth!

Mai mult decât a te vedea, cunoaște-te! Know your worth. You are somebody.

A plecat dintr-un liceu din Pucioasa și s-a înscris la facultate la Viena, prin telefon. A trecut de interviul în germană deși nu studiase limba în școală. Asta pentru că a învățat foarte bine replicile și a fost convingător la interviu. Știa cine este și ce vrea.

Vlad Voiculescu este Vlad și îl interesează impactul. Crede că cel mai mare efect se produce făcând lucrurile de jos în sus.

Pentru el, social media este un instrument util prin care conectează oamani și nevoi. Vechi și noi. Iar rețelele sociale sunt un mijloc de a trece de la vorbe la fapte.

Mai crede că după ce faci ceva este bine să spui ce ai făcut. Pentru că altfel oamenii își umplu cu mintea lor golurile de informație, iar faptele bune trec neobservate. Sau dezinformate.

Vlad respiră încredere. Și o insuflă și altora după propria lui rețetă: buna credință + competență + fac ce zic.

Poartă pe tricou un mesaj bordat: suntem fapte!

Nu-i de mirare că pentru el “a ține spatele profesioniștilor” înseamnă să-i lași să facă lucrul la care se pricep cel mai bine.


Cristi se pricepe foarte bine la făcut evenimente. I-am văzut cel puțin două laturi de profesionist: event planner & blogger/ influencer.

Dar ediția asta Webstock 10 ani a fost altceva! Un eveniment parcă smuls din offline!

Niciun semn de conferință despre social media! Ci mai degrabă un workshop cât o zi întreagă!

Un flux de momente-cadru și un singur fir roșu: VIZIUNE PUSĂ ÎN PRACTICĂ!

Cornel Amariei, Andreea Esca, Mihaela Noroc sau Vlad Voiculescu au fost doar câțiva dintre invitații cu proiecte importante în offline – DotLumen, Via Transilvanica, The Atlas of Beauty, MagiCamp/ MagicHome/ Rețeaua Citostaticelor. Oameni de fapte, nu doar vizibili în social media.

Întâmplător sau nu, am mers la Webstock fără nicio așteptare, non-biased și în blind total. Fără să citesc dinainte despre program, speakeri sau alți participanți! Am zis NU. Am zis că vreau ceva NoU! Și am primit!

Deci, ce faci după 10 ani de relație?

Faci ceva NOU!

Te urci plin de curaj pe noua rampă de lansare: ultima cifră din zecele tău aniversar. Și sari! Poate nu spre altceva, ci spre ALTFEL!

Cristi, cred că tocmai ai luat-o și tu de la zero! 😊🤘

#webstockro #webstock10ani #articolaniversar