Mâine aflu de la Webstock cât de mare e online-ul

Numai astăzi nu e mâine, când toată blogosfera românească și pasionații de online se vor întâlni la Webstock 2017. A, și eu! N-aș ști exact pe unde mă încadrez, cred că undeva la categoria hibrid – cei a căror profesie a reunit mereu cel puțin două pasiuni, în cazul de față învățarea (talent development) și comunicarea (advertising/digital comms).

Faptul că Webstock este cea mai mare conferință locală de social media nu mai e niciun secret. În schimb, organizatorii promit tot felul de secrete pentru participanți, ne momesc cu ele de câteva săptămâni încoace.

La câtă forfotă am văzut pe internet legat de eveniment, cred că va fi plin. Și la conferințele de dimineață și la sesiunile paralele de după prânz. Asta pentru că la ediția trecută am văzut ce greu mi-a fost să migrez de la o secțiune la alta, în ideea ca o să și prind loc pe scaun! Discuțiile sunt așa de antrenante că, odată intrat în sală, 1. uiți de restul panelurilor la care ai fi vrut să mergi și 2. orice tentativă ulterioară de a părăsi incinta cu poșeta sau rucsacul în brațe pare mai chinuitoare decât la ieșirea din metrou la oră de vârf!

Ziua mea de mâine va începe de pe la 6 dimineață, să am timp să ajung și la cele două conferințe – Social Media Talk & Finding Inspiration – care practic vor pune bazele discuției comune din cadrul sesiunilor restrânse. Iar după prânz și o cafea cu lapte o să am de ales dintre micro-conferințele paralele: Influencer Marketing, Blogging, Instagram, Best practices, New digital ideas, Visual marketing.

Vedeți aici cele 12 gânduri antreprenoriale care mi-au rulat prin minte la evenimentul trecut.

După-amiază avem Gala Webstock Awards. Abia când citești care sunt categoriile din concurs îți dai seama “cât de mare e online-ul” și ce se poate face din punct de vedere marketing și promovare în zona de social media: Publishing, Utility Best Use of Photography, Influencer Campaigns, Special Projects, Social Media Projects, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video. 

Sunt curioasă ce campanii vor câștiga anul ăsta premiile pentru creativitate și originalitate. Voi fi atentă și la criteriile de jurizare (relevanță, originalitate, design, structură/ navigabilitate/ funcționalitate, interactivitate) pentru că mă interesează să găsesc în proiectele înscrise cât mai multe elemente de gândire laterală. Chestii totally disruptive!

Mai sunt curioasă și cine va pleca acasă cu premiul Personalitatea Online a Anului. Nu de alta dar… azi faci un video, mâine iese un viral, poimâine te trezești cu o nominalizare și… poate un vot în plus care te face câștigător?

Știu că înaintea oricărui eveniment se lasă cu așteptări din partea participanților. De organizatori nu mai zic, ei sunt cei mai agitați în ziua cu pricina. Să iasă totul bine! Stați liniștiți, o sa fie bine și cu profesioniștii speakeri pe scenă, sonorizarea și luminile vor funcționa în parametri optimi, subiectele vor fi acoperite, sala va fi entuziastă, iar cateringul va fi mai mult decât îndestulător.

N-am nicio așteptare pentru că orice eveniment merită trăit pe loc, deplin și fără what if-uri. Fiecare să-și ia de la conferință ceea ce are nevoie. Pe orice tip de agendă, ascunsă sau la vedere. Să facă networking după pofta inimii și bucuria ochiului. Cu alte cuvinte să valorifice fiecare minut de interacțiune directă cu oamenii din spatele platformelor sociale, că în mediul virtual stăm destul toată ziua! 🙂

_______

#webstockro